dinsdag 3 januari 2017

Open Huis



Mijn wens is voor iedereen is een heel gelukkig en gezond Nieuwejaar 

Als je net als ik blij kan worden van stempels, inkt en papier.
En als je er ook nog mee kan "spelen/werken" dan ben ik helemaal blij.
Je kunt er zulke leuke dingen mee maken. Wil jij dat ook?
Dan heb ik goed nieuws. 

Aanstaande  woensdag 4 januari start de nieuwe voorjaar/zomer 2017catalogus van Stampin Up. Er staan  hele mooie nieuwe produkten in. Als je ze ook wil zien of er misschien voor het eerst kennis van wil nemen kom dan op een van deze dagen kijken. Dit is helemaal Gratis. 

                          Natuurlijk zorg ik voor koffie en thee en een kleine workshop           met 1 van de nieuwe sets.
 
Wil je me een mailtje sturen als je wil komen scrpbk@gmail.com, dan kan ik er rekening mee houden. Neem gerust iemand mee die ook interesse heeft.
 
OPEN HUIS
     donderdag middag  12 januari  van 13.30 tot 16.00 uur   en
donderdagavond      12 januari  van 19.00 tot 21.30 uur
     maandagmiddag      16 januari  van 13.30 tot 16.00 uur en
        maandagavond        16 januari  van 19.00 tot 21.30 uur is er
 
In deze periode start ook  de Sale-A- Bration en duurt tot 31 maart. Als je naar de open huis komt kun je de "actie" artikelen zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog bent geweest.
Dank je wel voor je reactie.