vrijdag 16 juni 2017

Bloghop Lakota

      Leuk dat je kom kijken op mijn Blog.


 We hebben een gezamenlijke Bloghop van
        ons Stampin'Up team 'Lakota.
Ieder van ons heeft een paar voorbeelden gemaakt van een andere stempel set.

De stempelset die ik heb gebruikt is de Daisy Delight, bij deze set is ook een pons te koop.

Hier een "totaal"plaatje van wat ik maakte.


Fun fold card 1
Fun fold card 2
Dit zakje/tasje is met de giftbag punchboard gemaakt 
ook bestempeld met de Daisy Delight set
voorkant van deze kaart met de Daisy
 en de binnenkant

                                            Als je een van deze kaarten wil maken dan kan dat in "koffie en kaart" op donderdag 22 juni van 10 uur tot 11.00 uur. Hiervoor reken ik € 2,50. Op deze manier kun je  kennismaken met de produkten van Stampin'Up. 
                                                                                                                                                               Ken je de produkten van Stampin'Up maar wil je andere "vormen" of technieken van kaarten leren maken? Dan kun je ook een workshop volgen waarin we dan 2 of 3 kaarten maken afhankelijk van de moeilijkheids graad. Lukt overdag niet dan kan "koffie en kaart" het ook op donderdagavond van 19.30 tot 20.30 uur.  Wil je hieraan meedoen laat het me weten. Heb je vragen? Stel deze dan per email of bel me.

Dan kun je nu verder hoppen naar mijn collega's uit ons team.

Ingrid
http://stampinbymieke.blogspot.com/2017/06/bloghop-stampin-lakota.html
Mieke


Fijne dag 

Veel plezier met 'hoppen'.



 


7 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige set heb je gebruikt, Helena. Leuke creatie's en lekker vrolijk met de margrieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow je heb me geïnspireerd met deze set, heb het nog ongebruikt liggen, maar niet voor lang meer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De daisy set is heel populair en niet voor niks...wat een mooie en verschillende projecten heb je gemaakt!! Die laatste kaart is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben met deze set ook nog lang niet uitgespeeld, je laat goed de veelzijdigheid zien van de set.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke set heb je zo bij elkaar Gemaakt Helena, ziet er super uit!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Helena,
    Wat een leuke set heb je gemaakt met de daisy's. Ik vind vooral het "tasje"erg leuk. Ik houd van kleine geschenkjes dus daar gaat mijn voorkeur naar uit. Maar ik vind je kleuren echt weer erg mooi.

    Groetjes Jacquelin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige bloemen! Je hebt zulke leuke dingen gemaakt. Succes met je workshop!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest.
Dank je wel voor je reactie.